Rejestracja
Dodaj ogłoszenie
loading...
Ogłoszenie

Analiza dla e-commerce (sklepy internetowe)

28867
Cena: 1,00 PLN

Podziel się:

Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość: zostanie ona dostarczona pod adres e-mail ogłoszeniodawcy.

Captcha
Przepisz kod z obrazka

Województwo: wielkopolskie
Firma: Piotr
Powiat: m. Poznań
Miasto: cała Polska
Kod pocztowy: 61-874
Ulica: cała Polska
E-mail: strattekpl@onet.pl
Telefon: 691904119
Strona www: http://www.strattek.pl/oferta-dla-msp/analiza-e-commerce/
   
dodano: 2019.04.25
ważne do: 2020.04.24
wyświetleń: 211

Szczegóły oferty:

Wykonujemy analizy dla e-commerce.

Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność.

Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych.

Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją.

 

Zakres usługi :

 

- Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących

 

- Analiza sprzedaży, kosztów i zysków

 

- Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków

 

- Analiza rentowności

 

- Analiza przyczynowa zmian rentowności

 

- Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków

 

- Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe

 

- Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point)

 

- Analiza zachowań klientów

 

- Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta

 

- Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu

 

- Analiza koszyków zamówień

 

- Analiza zwrotów towarów

 

- Analiza efektywności kampanii promocyjnej

 

- Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce

 

- Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku

 

- Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej

 

- Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego

 

- Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy

 

- Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy

 

 

Więcej informacji:

 

http://www.strattek.pl/oferta-dla-msp/analiza-e-commerce

 

Reklama